Basiller med humörsvängningar

Ja eller något i den stilen. Hade velat träna idag men sen under dagen kände jag mig risig som fan igen och ont i halsen igen och rethostan var värre. Kul! Igår kände jag ju mig bra på kvällskvisten. Ja usch mina basiller har verkligen humörsväningningar! Vill ju bra ju. Min vägdag idag men jobbade idag så han inte väga mig imorse så gör det imorgon ist för nu ska jag va ledig hela helgen o bli frisk!


Sitter just nu och gör gelénaglar på mig själv. Blir riktigt fint faktiskt. Här kommer en bild på några jag gjorde på mig själv förra veckan.


(Tycker dom blev rätt okej för o vara första gången och gjorda på mig själv)

Nej nu jävlar ska jag bli frisk så jag kan få träääääääääna igen <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser ju jätte bra ut!

Vad är det du har använt? Vad är det för gelé? =)

Jag ska precis sätta mig och göra svarta franska på mig själv. Har dock inte bestämt mig för om det blir akrylnaglar eller gelé. =)

Kram!

2011-04-03 @ 14:24:34
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0