Promenader

Gud så skönt det har varit med promenader denna vecka. Gått 5 dagar i rad nu, fyra av dom har varit med Josse och en gång med min älskade. Idag gick jag och Josse 75 minuter och vi gick på en stig längst med en sjö med massa upp- och nedförsbackar så blev bra träning och solen lyste på oss hela tiden. UNDERBART!

Jag pratade lite med min älskade om han ville följa med mig och prova och jogga lite ute och det ville han så ska vi se hur det går. Han kan ju jogga hur länge som helst typ.

Har kommit på att jag ska väga mig varannan vecka istället för varje vecka. Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

grattis till ditt minus :)

2011-04-24 @ 16:06:52
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0