Som sju svåra år

Ja det är verkligen så jag känner mig. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Kroppen går i slowmotion och jag kan knappt röra mig. Det var dubbelt så mycket springande fram och tillbaka idag på jobbet. Min stegräknare cpade så har ingen aning om hur många steg det blev men gudars, det lär ha blivit många.

Så får nog fetglömma träningen (förutom det jag får på jobbet) dessa dagar. Pallar verkligen inte men vad ska man göra. Dock känner jag mig ruskigt fet och som om allt bara står stilla.

Jag känner mig sjukt svullen i magen med, gjort det flera dagar. Känns som om den står ut hur mycket som helst. Usch o fy.

Ätit bra ändå som tur är!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ät bra och gör de du orkar :) Man kan inte träna jämt, ibland kommer de veckor då annat kommer i vägen. Kram

2011-04-12 @ 19:14:26
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0