Bra start på veckan

Känner att det är en riktigt bra start på veckan. Är riktigt nöjd. Åt fil m. nektarin, musli och linfrön till frukost. Det blev 2 nektariner till mellanmål. Lunchen på jobbet blev köttfärs m. grönsaker. Innan träningen blev de en celsius och efter träningen blev det en protteshake. Till middag blev det lax m. grönsaker och franska örtersås. Undvikt att äta för mycket kolhydrater och det känns bra. Blev även träning av ben/röv och kondition på cardiowave och löpbandet.

Något som känns kalas är att när jag tagit en protteshake efter träningen så känner jag att jag återhämtar mig ganska bra och är inte alls lika trött och hungrig så man kan fixa middag i lugn och ro utan att magen skriker.



Kommentarer
Postat av: Anonym

oh wow vad duktig du har varit med maten :D IMPAD U GO GIRL!!



Shit mkt skillnad på bilderna



fortsätt så du kmr klara dta galant med denna nya inställningen

2011-08-08 @ 20:35:44
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Jannica

Låter toppen sötan :)

2011-08-08 @ 21:42:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0