Crosstrainer

Det blev 30 minuter på crossen förut. Körde på riktigt högt tempo så det var riktigt skönt. Hade massa ork kvar men kände att jag var lite stressad för o komma hem så för "ta igen" resten imorgon. Förr körde jag jämt på crossen på gymmet men tröttnade som fan så ville itne köra på den för 5 öre, men nu har jag kört en 15 min lite då o då och nu inser jag att jag saknar det som fan, det är jobbigt och mer skonsamt för kroppen.

Så därför har jag funderat och köpa en egen. Ingen värstingstor som dom på gymmet som tar upp 1 rum typ. Utan en liten smidig som man kan ha hemma och köra på de dagar man vill träna lite mer, är rastlös, eller helt enkelt inte kan ta sig till gymmet. Det är ju bara slå på en film lr liknande och börja trampa. Så har kollat runt på blocket och hittat några små enkla kring 500-lappen.


Kommentarer
Postat av: n00bis

Klart du ska slå till på en sån =D

2011-08-19 @ 21:25:26
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0