Dampinlägg (som vanligt efter träning)

Åh. Idag K-Ö-T-T-A-D-E jag verkligen på gymmet. Det var helt jävla underbart! Mina armar är som spagetti. Svetten bara flöda och jag var så jävla lycklig! Åh, jag bara älskade det! Körde inga "fasta" maskiner idag utan körde bara på fria vikter och de maskiner som är mitt emellan fria vikter och fasta maskiner, om ni fattar. haha.  Börjar bli som en karl. Står och glor i spegeln o ser när mina muskler arbetar. Det är så kul för jag ser så stor skillnad på armarna - Överlycklig! Körde även kondition i form av crosstrainer och löpning varvat med powerwalk. När jag löpte slog jag mitt egna rekord på hastigheten!

Förlåt, men får som sagt damp, för jag är så jävla glad att jag har tagit tag i mig själv! Mitt självförtroende har gått från botten till att nästan börja acceptera mig själv. Det är ett stort jävla steg! Vissa dagar kan jag faktiskt gilla det jag ser i spegeln o det har aldrig hänt i mitt liv tidigare ( inte ens då när jag var smal). Jag vill bli nöjd över mig själv och jag ska fan kämpa tills jag en dag står där!


Svettigt värre!

Kommentarer
Postat av: Jannica

DU ÄR GRYM!!!

2011-08-30 @ 15:11:01
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anonym

dt fixar du! E du "klar" sen eller ska du ner mer?



DU E SÅ GRYM M TRÄNINGEN LÖÖVE THIS!



Puss!

2011-08-30 @ 21:24:14
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: N I N A

Fan va NICE! Det skulle lika gärna varit jag som skrev de där orden. För några år sedan var jag inte alls stor, vägde under 70 kg, ja en tid vägde jag till och med under 65 kg (är 169 cm). Men jag har aldrig liksom varit överens med mig själv. Idag när jag gått ner från 87.6 kg till 73.4 kg är jag lyckligare än någonsin och jag älskar mig själv och livet (mitt mål är 67 kg). Konstigt att man skulle behöva gå upp 20 kg och gå ner dom för att inse värdet i sig själv.



Fan va duktig du är, jag vet precis vad du går igen och det är så jävla häftigt. Kämpa på! BE STRONG :) Kram

2011-09-02 @ 10:39:42
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0