En arbetskamrat gjorde min dag

Idag gjorde en arbetskamrat min dag. Hon är en härlig och go "dam". Jag gick som vanligt i mina jobbarkläder och så gick jag förbi henne (vi brukar inte ses så mycket på dagarna för hon är i ett annat block och jobbar) utanför fikarummet och hon typ;

- Du har väl gått ner en del i vikt va?
- Jo lite gran, svarade jag
- Jag skulle tippa runt en 15 kg, svarade hon


Hur kul är inte det att hon tycker att det ser ut som om jag har gått ner så mycket? :D Det kanske är så mycket fett jag har tappat. Inte vet jag men det var oerhört kul att hon sa en sån stor siffra. Det är typ över 10 pers som har påpekat min viktnedgång och jag älskar det!


Idag känner jag mig faktiskt ganska så "normal" i kroppen. Inte fet, som jag alltid annars känner. Här är även en sådan bild som togs för ca 1 vecka sen inne på HM. Känner mig även där skapligt "normal" i kroppen. MEN jag är långt ifrån nöjd ska jag säga er! Jag vill bli slank med kurvor och muskler på de rätta ställena och det ska jag banne mig få!



Kommentarer
Postat av: Jannica

SNYGG kropp!!!!!

2011-08-17 @ 20:33:47
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: n00bis

Jättefin bild tjejen ^^

2011-08-19 @ 07:53:19
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: *isabella*

Kul med såna komplimanger!



Kika gärna in hos mig!



KRAM

2011-08-19 @ 23:50:50
URL: http://undersextiofemkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0