Fett nöjd!

Fett nöjd med dagens träning. Pallrade mig till gymmet även fast jag var seg och huvudvärk men jag körde på som en idiot så det blev 30 min powerwalk och 30 min på crossen. Svetten bara öste ner så där stog jag och körde som en idiot bland typ 20 killar. Jag trodde jag skulle va typ själv på gymmet när jag kom vid 14.40 men icke. Men körde på ändå. Något som är grymt skönt är att jag hade både hunnit jobba och träna innan kl var 4.

Om ni undrar varför jag kör kondition på olika "maskiner" så är det för jag blir så förbannat uttråkad av o stå o trampa på samma hur länge som helst. Därför byter jag. Ibland blir jag så uttråkad att jag byter efter 15 minuter. Men va fan lite variation har ingen dött av =)

Kollade mig i spegeln idag på gymmet och jag såg ut som en katastrof rent ut sagt. Snacka om menssvullen.


Svettig, finnig och håret åt alla håll, men man måste ju bjuda lite på sig själv iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Blir också uttråkad om jag står för länge :) Bra jobbat!

2011-08-15 @ 17:44:34
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Katarina

Sån är jag också, jag har inte tålamod till att gå på löpbandet hur länge som helst. Så efter typ 10 är jag uttråkad och vill göra något nytt, då passar crosstrainern bra :) Idag körde jag både pw, crosstrainer och kondition i roddmaskin :)

2011-08-15 @ 18:49:31
URL: http://koolakattis.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0