Kläder och mått

Snart blir jag galen. När ska jag få må bra. Nu mår jag inte alls bra igen. Jag vill va frisk. Vet inte om det är något i kroppen som säger ifrån eller något. Men nu ska jag försöka ta det lugnt och inte träna förns på söndag. Har även varit hemma från jobbet idag, igen.

Men för att inte deppa ihop totalt har jag tagit lite bilder på mig i ett par shorts som är jäkligt förstora nu och även måtten runt buken. Detta peppar mig väldigt mycket. Jag vet att det händer saker med min kropp. Något jag skulle vilja veta är hur mycket fett i kg jag har tappat och hur många kg muskler jag har byggt. För jag vill verkligen inte stirra mig blind på vågen eftersom jag styrketränar så pass mycket.



Lite peppar det allt! Ser ni shortsen? Dom satt tight i midjan förut. Nu kan jag dra av dom när dom är knäppta :D
Skulle va kul o veta vad ni tror att jag väger för o se hur ni uppfattar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt så ska dt se ut! Hur lång e du så ska jag ge mig in på detta med o gissa vikten :P

2011-08-04 @ 19:52:16
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Jannica

Blev helt stum, du är grym!

2011-08-04 @ 21:46:11
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Josefine

duktiga du :) kanske skulle ta och bo hos dig ett tag? hihi. ge mig TIPS :D



svar: Rosa igen? Haha

2011-08-04 @ 22:09:15
URL: http://josefinedelen.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hm kanske 75? Ingen aning, sjukt svårt! Bra att du kollar på kläder för vågen kan ge fel bild och då blir man fucked upp i hela huvet och tror att det inte ger resultat. Du kanske behöver lugna ner dig, stor press? Du har haft minus varje vecka och det är så grymt men när ska du ha lite semester och bara njuta? Krsm

2011-08-04 @ 22:59:24
Postat av: Emma

Svårt att gissa vikt via bilder, lättare om men hade sett dig irl :)

2011-08-04 @ 23:02:16
URL: http://www.nattstad.se/emmacaroliina
Postat av: madde

jag vill också veta hur lång du är :) men jag har ändå tänkt en vikt på dig sen jag började läsa, men kan vara helt fel!!

2011-08-05 @ 06:33:48
Postat av: Sandra

Jag gissar på 79-82? Någonstans där... Har jag rätt? Nyfiken

2011-08-05 @ 17:11:25
Postat av: Annie

Härligt, det är rätt sätt att se att det händer saker!

2011-08-06 @ 20:12:27
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Madde

jag fick för mig att du väger runt 85 och att din magiska gräns var under 90. vet inte varför, du ser inte ut att väga så mycket men du skulle aldrig reagerat så på det din pojkvän sa om han sagt att du väger 75, för det skulle ju vara typ normalvikt så som du styrketränar :) väger själv runt 85 och är 172, så känns som det kan stämma på dig. blir påmind så mycket om mig själv när jag ser bilder på dig, vi känns rätt lika kroppsmässigt! skulle vilja veta om jag har rätt eller fel, men respekterar att du vill hålla det för dig själv. men kom ihåg att du är grym vilket som! och snygg som fan!

2011-08-07 @ 20:09:02
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0