Min längd och en sak som gjorde mig glad

Längden på mig är hela 168 cm! Så nu kan ni gissa på vikten ;)

Inte känt mig så engagerad i bloggen den senaste veckan. Känner att jag har varit dålig på att kommentera andras bloggar med. Men Hoppas att efter helgen så är det andra bullar.

Något som har gjort mig riktigt glad är att jag ska börja rida igen! Ni anar inte hur mycket jag har saknat det. Ridit från och till sen jag var 6-20 år. Så på söndag ska jag följa med en kompis och rida. Så kommer ha ridningen som en slags träning med för fy bövelen vad det är jobbigt och rida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm 168? tror du ligger på 75 spåret?

2011-08-05 @ 19:25:20
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Katta

Det är så skönt!! Jag har också jättebra kontakt med personalen!! Det är jättekul att gå till gymmet då känner jag!! :) KRam! <3

2011-08-06 @ 21:21:51
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Anonym

ja men eller hur!!! Asså shit sen jag träffade sofia (träningsbuddyn) har ja ba gett mitt allt o innan gav jag nästan mitt allt o innan dt var dt ba för o få skiten överstökad .. lixom nu börjar dt komma snabba resultat. mammas kille som tränar o har sig järnet sa t mig idag att jag börjar se biffig ut o att jag har fått muskler. tänk om jag hade lixom gjort såhär från början? Haha man e knas alltså. Blivit inspirerad av dig med bilderna o så sorry! Du e sjukt duktig!



Ne så nu suger att dt e ba 2 veckor framåt man kan träna så man vill o sen får dt bli enbart helger dubbelpass. blöö .. men får beställa hem gymutrustning



gissade jag rätt med vikten?



PUSS

2011-08-06 @ 22:56:01
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Heidi

Vore kul om du berättade sen vikten. Du behöve rinte skriva det i bloggen utan kommentera på min så kan jag ta bort kommentaren. Dessutom är vikten nada, huvudsaken man tycker om sig själv och jag skulle vara så nöjd med din kropp! Booty and boobs :D

2011-08-07 @ 10:24:11
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0