Helg

Underbart med helg. Jag är ledig. Jag har fått sovmorgon. Igår, fredag, slutade jag kl 1 så då drog jag till gymmet direkt efter. Blev inte så långvarit dock. Körde ben/armar. Styrkan gick bra. Ökar vikterna nästan varje gång när jag kör sätesmuskeln. Grymt kul. Vill verkligen bli stark där. Blev även 25 minuter powerwalk. Önskade att jag hade gått längre men man får väl tänka att det var ju bra att jag åkte. Skulle festa på kvällen men jag blev den som fick köra så blev nykter utgång för min del. Men dansade nykter i några timmar i 12 cm platå så mina lår och röv fick vad dom tålde iaf. Bra träning det där ;)

Idag har det varit en vilodag för mig. Den var välbehövlig. Låg och drog mig i sängen och sedan slöade jag fram till kl 3 för sedan var det dax att fara på ett fotojobb. Jag har nämligen blivit erbjuden att få börja fota extra för Norrköpnings tidningar så idag var första uppdraget. Grymt kul och nervös var jag.


Kommentarer
Postat av: sugarcoma

fina du! vad smalt ansikte du har fått! du förtjänade verkligen en vilodag. spännande med fotojobbet, du är duktig på det! (sett din fotoblogg)

2011-12-11 @ 10:16:48
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se
Postat av: Jannica

Snygging!

2011-12-11 @ 22:04:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0