Linjer och spysmak

Skum rubrik kanske men jag älskar verkligen o träna tills man känner spysmaken i munnen. Köttade verkligen magen idag. Var inte på gymmet så jättelänge men det var himla intensivt. Förutom styrka för mage så körde jag 25 minuter powerwalk och 5 minuter löpning. Så svettig blev jag ändå kan jag lova er.

Något annat som är roligt är att jag börjar verkligen se en massa olika linjer på kroppen. Både efter muskler men även efter benen i kroppen. Love it! Speciellt längst med sidan av magen. Tänker inte lägga upp en bild med bara hud men som ni ser på bilden så förstår ni nog vad jag menar.




Jag är även sjukt glad att jag har tagit mycket bilder på mig själv för har en mapp med alla bilder jag har tagit sen jag började minska i vikt och satt och kollade igenom den igår och herregud säger jag bara. Det är verkligen skillnad. Ska göra ett kollage någon dag och visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0