Onsdag

Dagarna bara springer iväg. Blev gymmet direkt efter jobbet idag. Var riktigt skönt. Gick världens powerwalk på 45 minuter och så körde jag på crossen 10 minuter. Det är så kul och känna hur resultaten bara blir bättre och bättre. Leveln på löpbandet blir bara högre och högre men andingen blir inte alls jobbig. Underbart.

Maten denna vecka har varit kanon. Har verkligen kommit in i dom rätta banorna igen och nu äter jag ofta men lite och håller mig lagom mätt hela tiden. Känner mig inte sugen på något. Eftersom jag har tröttnat på o både laga och äta matlådor så har jag bytt ut matlådan på jobbet mot en vanlig enkel shake. Den smakar bra och jag håller mig mätt ca 3-4 timmar på den. Så ska köra på det ett tag nu för att slippa hålla på med matlådor hit och dit när jag jobbar för tycker det smakar fan rent ut sagt.

Annars har jag lite imot det där med pulver och skit men jag tycker det är okej om man byter ut något mål sådär men jag tror inte det är bra att bara äta det i längden. Jag tror det är bäst med bra mat och träning och gå ner i lagom takt.

Men jag ska verkligen inte ge upp nu bara för att magen är en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0