Helgen

Snart är även denna helg över. Igår så hade jag en fotografering på förmiddagen och sedan så blev det en spontan sväng in till stan (norrköping) där vi satte oss på en pub. Jag körde så min käre vän fick dricka lite. Mötte även min bror där. Så vi dansade sittandes och hade allmänt kul. Så var hemma lite efter kl 1. Ska lätta gå ut flera gånger nyktert bra för att få komma hem ordentligt. Man kan ha kul o dansa utan alkohol =)

Idag ska jag åka och hämta pappas bil som jag ska få låna ett tag. Ska bli så himla skönt att kunna ta sig till träningen normalt utan att vara beroende av andra.

Så har hunnit boka in träning fram tills onsdag. På medley har dom så att man kan börja boka 3 dagar innan passet är.


Måndag:  Step
Tisdag:  Aerobics
Onsdag:  Aerobics bas

Se vad jag kommer med på för pass resten av veckan. Hoppas jag kommer med på zumban på torsdag. Ska bli såååå skönt och komma igång igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men tomat är ju BRA att vara beroende av. Har hört det ska vara bra mot cancer också :S Haha. Colan är väl kanske desto sämre :P



Skööönt med träning :)

2011-02-27 @ 12:44:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

härlig början på veckan du kommer få :D

2011-02-27 @ 17:35:14
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0