Känns bättre

Känner mig bättre idag. Har faktiskt tagit tag i pluggandet. Försöker att blicka framåt. Har dock avbokat alla träningspass. Jag får ta träningen som den kommer just nu. Måste få bort alla måsten och känna efter och göra saker när jag har lust och tid.

Har dock varit ute o gått minst 30 min varje dag denna vecka så det känns bra att jag ändå har rört lite på mig.




Fick bli en liten bild. (så ni inte blir helt förskräkta av min kropp och drömmer mardrömmar) Tror jag kan nå den kroppsformen jag vill ha om jag går ner dom kilona som jag har tänkt. Skynda långsamt!

Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

vilken liten bild!! inga mardrömmar till mig iaf! :)



åå jag är också seg. men du, promenader är ju jätte bra de :D

2011-02-10 @ 16:05:40
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0