Träning avklarad

Prövade en annan zumba idag framför TVn. Körde hela 45 min och denna var riktigt jobbig och jag kände att energi verkligen fanns där! Blir nog att träna hemmifrån imorgon med. Känner mig inte alls lika stressad nu när jag kan träna hemma då det inte tar 100 år att ta sig till och från träningen.

Så denna veckans träning blev inte alls som jag planerat men så blir det ibland. Skriver nog på söndag hur alla dagarna blev.

Har 4 körlektioner denna vecka! Har kört två av dom och fått massa beröm och hon tycker jag har utvecklas massor. Shit, tänk att snart kan jag ha det där lilla kortet i handen, något som jag innan trodde skulle förbli en dröm. Min körlärare är även 24 år och tjej så väldigt lätt o ha att göra med =)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vad skönt att zumban passade för dig :D:D Hoppas du snart har körkortet :):)

2011-02-02 @ 13:48:40
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Sara ♥.

Hej! Vart har du laddat ner det programmet ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0