Utvärdering: zumba framför TVn

Som jag sa igår så fixade min käre pojkvän zumba åt mig och har nu testat det här hemma framför TVn. Det var faktiskt kul, även fast man var själv hemma. Jag körde 30 min och blev svett och jag tyckte om rörelserna. Dock så var detta basic och jag är väl van vid lite svårare steg. Men jag har några fler att testa så det ska jag verkligen göra.
Utmärkt att ha hemma när man inte hinner dra iväg till sin träningslokal och kan ändå träna hemma med gott samvete.

4 av 5 möjliga


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Duktig du är! Själv är jag för okordinerad..eller vad det heter..funkar inte alls.. :S

2011-02-02 @ 10:29:35
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0