Dålig helg!

Denna helg har verkligen inte känns som en bra helg alls angående mat och träning.

Igår hoppade jag afron för skulle inte hinnam ed att åka hem till min pappa + sambo för jag och min plutt var bjudna på käk där. Jag åt massor där! är alltid så när man är där. Det som är det värsta. Sen på kvällen åkte vi till pojkvännens bror där det var lite fest och så drack man massa onyttigt! Usch mådde verkligen inte alls bra av det. Magen kändes uppblåst som om jag var gravid eller något. Dock dansade vi ett par timmar på krogen så dansade väl bort några kalorier(ääälskar att dansa).

Men idag är jag seg! Men vet ni va? Jag ska fan i mig gå på dubbla pass vilket fall som helst idag =) Det är bara att ge sig fan på att man ska klara det oavsätt om man har lust eller inte.

Idag: Gympa + mojo yoga


Jag i träningskläder!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Härlig bild :)

Bra inställning :D Jag frossade i godis igår, massa massa så idag vart de promenad och nu är de gympa ikväll :D pepp pepp!

2011-01-23 @ 13:54:10
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0