Min kommande träningsvecka

Måndag:  Zumba + gym
Tisdag:  Gympa alt. promenad
Onsdag:  Aerobics (wohoo)
Torsdag: Zumba (kanske gym med)
Fredag:  Ej planerat
Lördag:  Vila
Söndag:  Bodycombat,vattengympa el. mojo yoga (ej bestämt mig vilket av passen än)


Har en liten fråga till er.

Vad heter erat ställe ni tränar på? Hur går det till när ni ska gå på passen? Är det dropin eller får ni boka er? Hur många olika pass finns det per dag? Vad betalar ni i månaden och hur mycket har ni tillgång till då?


*nyfiken*

Kommentarer
Postat av: Jannica

jag tränar friskis och svettis. på tennishallen. medlemskort 100:- + terminskort 150:- för de över tjugo är terminskortet på 250:-, man kan gå mån-sön lite olika pass typ bas/puls eller medel och så. dropin :)

2011-01-31 @ 11:53:24
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: elin

Jag tränar på sats och Jan träna i hela Sverige, jag betalar 550 kr i månaden och här tillgång till allt som finns där. Passen bokar man ofta på Internet för att garanterat ha plats och man kan hamna på en väntelista om det inte finns plats, då här man fortfarande chans att komma med. Men självklart kan man även bestämma sig när man kommer dit och förhoppningsvis finns det plats då :). Och hur många pass det finns om dagen är beroende på vilket ställe man är på, men runt 10 typ :)

2011-01-31 @ 17:16:45
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0