Vart är min energi?

Idag känns det som om jag lika gärna kan skita i detta! Min energi är som bortblåst. Orkar knappt röra mig på träningspassen längre och trodde fan inte att jag skulle komma hem från träningen idag.Orkade knappt gå framåt. Vad är det med mig? Vill verkligen inte att det ska vara såhär. Jag ÄLSKAR att träna och har alltid gjort, Älskar att få ta i så svetten sprutar. Men det går bara inte nu, kroppen skriker stopp eller något. fan.

Har ju inte berättat så mycket om mig själv och just nu har jag väldigt mycket bollar i luften och jag vet inte om det kan ha med det att göra att jag känner mig stressad och på så sätt inte har någon energi kvar.Ska nog skriva en liten presentation om mig själv.

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Ta hand om dig! Lyssna på kroppen och arbeta med den, inte mot den! =) <3

2011-01-27 @ 14:24:52
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja en liten presentation vore intressant :)

2011-01-27 @ 16:41:41
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0