Dagens kost

Kost:
Frukost: Knäcke med ägg
Mellanmål: Två nektariner
Lunch: Kött och grönsaker (rester)
Mellanmål: Clementin
Efter träning: En proteinshake
Middag: Kycklinggryta o ris m. grönsaker
Övrigt: Vatten, pepsimax

Kommentar: Känner att jag har ätit riktigt bra idag, Små portioner men ofta. Hållt mig lagom mätt hela tiden och inte varit svullen i magen som jag annars alltid är.  Har även börjat dricka proteinshaken mer seriöst. Är inte lika äckligt längre o blandar man med lite mjölk smakar de nästan som oboy. Håller mig även piggare efter träning och behöver inte ha mat lika fort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jo jag förstår dt. vad e dt för pass?



Sweet att du börjar tycka om protein drycken. Vilken dricker du? Man vänjer sig med vissa saker efter ett tag!



Puss

2011-07-26 @ 23:10:10
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0