En del av mig dog...

... när jag nyss fick reda på att min sambo hade berättat för en vad jag väger/vägde. Så jävla ledsen just nu. Jag HATAR min vikt och jag SKÄMS så jävla mycket för den. Fan. Jag vill inte att någon ska veta vad jag väger. Det tog mig 2 år att ens berätta för min sambo vad jag vägde. 2 år!! Fattar ni då hur mycket jag skäms? Det är bara han och en till som vet om vad jag väger och det känns som om jag aldrig kommer berätta för någon annan om den heller.

Nej nu ska jag dö i soffan en stund och hoppas på nya krafter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte så snällt av din sambo tycker jag.



Men du gör ett sådant fantastiskt jobb, och du ska vara stolt över förändringen du gör. Du är en stor inspiration!

2011-07-31 @ 19:48:30
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: madde

åh vad onödig energi! var stolt över den du är, alltid! jag har vägt 11 kg mer än idag och kämpar mig neråt, men jag tänker aldrig skämmas över den jag är och aldrig någonsin över den jag har varit. +11 kg var en lat & deprimerad version av mig, men det var ändå jag. du är duktig! men du fokuserar för mycket på vad andra tycker & tänker. so what om alla skulle veta vad du väger? att ha gått ner 13,3 kg får nog fler att tappa hakan än att höra vad du väger :)

2011-07-31 @ 21:22:50
Postat av: Jannica

Men hjärtat! Slösa inte den energin. Tänk vad FIN DU ÄR! Du har gått ner massa, din kropp har vlicit jätte fast och fin. TÄNK vad du vägde innan, och nu. Du är grym. men förstår dig, hur du känner. Säg det till honom men försök att inte tänka på det, kämpa vidare. Vackra fina du!

2011-07-31 @ 23:04:24
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag förstår dig.. Vikten är otroligt känsligt (även om vissa har svårt att förstå ded), det tog ett långt tag innan jag kunde berätta om den. Jag tycker att det är jobbigt nu också, men det har blivit lite lättare. Det var inte snällt att han berättade, du har ju ett förtroende för honom.



Du är G-R-Y-M. Glöm inte det. Fortsätt att kämpa. Du ska absolut INTE skämmas. Titta dig i spegeln och se vad du har åstadkommit, 13,3 kg och massa centimetrar är borta!! Stor kram

2011-08-01 @ 00:38:51
URL: http://myfight.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vet exakt hur du känner. Min sambo vet inte vad jag väger. Han vill gärna veta nu när jag har gått ner lite i vikt, vad jag väger nu osv. Men jag nöjer mig med att bara säga hur mkt jag har gått ner. Sen när jag är klar, DÅ kanske jag vågar berätta. Men, jag vet att han tänker mycket på siffror, skulle han få veta är jag livrädd för att han ska tycka att jag är äcklig. (Ändå vet jag att han aldrig skulle tycka det, men jag skäms och vill inte att någon ska veta!)

2011-08-01 @ 01:50:07
URL: http://sandrutts.wordpress.com
Postat av: Heidi

Jag tror inte han sa det i förolämpande syfte. Sa han varför han berättade det för sin vän? Du behöver inte må dåligt över det, du har ju gått ner i vikt dessutom!



Jag väger jättemyckt jag med, jag tror ingen tror jag väger så mycket, vet inte.. Jag har en vän som är mycket längre än mig, större mage - ALLT men väger 10 kg mindre än mig. Då känns det lite orättvist på något sätt men jag bryr mig inte - titta på hur du ser ut istället. Det är BARA siffror!

2011-08-01 @ 17:47:06
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0