Love this place

Hemkommen efter ett varv på gymmet. Körde biceps/triceps/bröst/skuldror. Haha, träningsvärken i magen kan ju slänga sig i väggen, just nu skakar hela mina armar så lär ju känna av dom imorgon. Körde även kondition både på löpbandet och sedan på den där cardiowave-maskinen (bild, som jag även kallar trappmaskin) som jag även körde intervaller på. Svetten spruta rent ut sagt.

Som ni ser på bilden så var jag bland dom fria vikterna. Var inte en käft där först men sen kom ju typ 100 killar på en gång o där stog jag som världens fetto och fick fantisera att jag var själv där.

Ser att min hållning är ganska mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Jannica

Du var stark som stannade kvar :P Hade jag aldrig gjort, hade gått o gömt mig o dregglat över killarna. Hahahaha

2011-07-20 @ 20:54:12
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anonym

duktig du e! Vill också ta en bild i gymmet men vågar ej haha!



Dt tar tid innan man kan övervinna detta med och stå framför en massa fit människor fast man inte kanske är dt sj. Jag har äntligen kommit halvt över den o kmr på mig sj när jag e klar med mitt schema att dt e fullt m folk kring mig o alla människor som jag egentligen får ångest av. men sen slår dt mig. jag la ej märke t de - lägger de då märke egentligen t mig? Sitter mkt i huvudet men dt tar tid o inse dt. va inte förrens ngn månad sen när jag började träffa min pt som jag ens vågade närma mig den sektionen :P av gymmet.



puss

2011-07-20 @ 21:00:09
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

haha jag är också på ett gym med mängder av killar bara typ.. många snygga killar dessutom, haha :)

2011-07-21 @ 07:54:18
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Annie

Härligt jobbat, de e bara att stanna kvar, skita i grabbarna & köra ditt eget race!

2011-07-21 @ 22:30:03
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0