Tisdag

Kom på att jag inte har bloggat sen i söndags. Jobbade 7-16 igår och åkte sedan till gymmet och gymmade ben/rygg/mage och körde kondition 40 minuter. När jag kom hem kände jag mig inte alls bra och idag när jag vaknade hade jag riktigt jävla ont i halsen, igen. Så jag blev hemma från jobbet idag för det pulserade ända ner i bröstet och var kallsvettig. Så tröck i mig lite tabletter och tog någon äcklig halstablett och sov sedan till kl halv 1. Dock har jag inte något ont nu så hoppas det inte blir något mer. Ska jobba imorgon. Så har inte tränat något idag för att vara på den säkra sidan.

Suttit och kollat på massa insperationskroppar idag. Damn vad jag blir inspererad. Dock vet man ju aldrig om man kommer kunna få sådan kropp men man kan ju försöka kämpa!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Åh vännen, krya på dig! Skönt med jobb, jobbar 7-16 imorgon, som idag. Långa dagar :P Kanske lite tips på vad man kan ha med sig till jobbet?

2011-07-05 @ 21:07:19
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: n00bis

"Where there's a will there's a way" pepp pepp

Kramizar

2011-07-06 @ 00:14:28
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0