Bra där!

En sak som jag är extremt dålig på är att dricka vatten. Tycker det smakar piss. Dock är det gott när man tränar, då typ häller jag i mig. Brukar bli ca 1 liter när jag tränar. Men idag när jag jobbade 7-15 så dracka jag faktiskt ½ liter vatten. Slank ner faktiskt. Så ska försöka dricka mer vatten nu. Dämpar hungern en del med.


Blev förövrigt 45 minuter promenad på löpbandet idag. Idag körde jag turbofart! Har gått på den nivån förut men bara korta stunder men idag gick jag ca 40 minuter i den takten! Flåsade knappt heller.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Härligt när träningen ger resultat och man orkar mer :)

Kan du inte blanda i lite citron så vattnet smakar godare? :)

2011-06-13 @ 19:39:05
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: n00bis

Smakar kolsyrat vatten bättre för dig?

2011-06-13 @ 21:31:58
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: Sara ♥

Ja vist är det så otroligt gott när man tränar! Men vad händer med det sen? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0