Dagens kost och motion 9/6

Kost:
Frukost: Smoothie gjord på lite naturell youghurt m. banan, melon och jordgubbar
Mellanmål: Två tuggor naturdietbar
Lunch: Tacosallad (massa rester från tacos)
Middag: Köttfärslimpa m. potatis och grönsaker
Övrigt: Vatten, pepsimax, riskaka

Motion: 30 minuter promenad på löpbandet + 15 min cardiowave

Kommentar: Det går ju ganska bra för mig tycker jag! Svettades mer än någonsin då jag tränade. Svetten bara droppade och jag höjer hastigheten på löpbandet mer och mer. Jag går riktig jävla powerwalk, men skriver promenader. Känner att konditionen bara blir bättre och bättre.

Kommentarer
Postat av: n00bis

Bra jobbat! Ska ta mig i kragen och ställa mig på löpbandet snarast =)

Kramizar

2011-06-09 @ 21:42:41
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: Jannica

Sköööönt när man märker skillnad :D

2011-06-09 @ 22:32:13
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0