En glad och svettig Emma


Ser inte klok ut utan smink men vad gör det om 100 år =)

Var precis på ett svettigt zumbapass. Älskar när en instruktör som heter Anna har det. Hon är så jävla bäst. Hon bara lägger in mer shake-övningar för varje gång och det är så jävla jobbigt men så jäääävla kuuuuuuuul!

Ätit riktigt dåligt idag. Alltså ätit väldigt lite. Kände det nu när jag tränade. Hade inte alls så mycket ork men jag pressade mig själv som en idiot för att orka med hela passet och det gick ju tillslut =)

Tack för alla era gulliga kommentarer! <3

Kommentarer
Postat av: Ina

Sööt :)



Hehe, kan inte såå möe :) Men prestationshöjare, menar du PWO?=) För det är jag osäker på om man skall ta som mellanmål. Däremot rekomenderar jag starkt Mrp (mealreplacement) från Majestic Nutrition och/eller Dahlblads (Pharma Diet). Eller deras barer. Supergoda och väldigt bra näringsinnehåll :) SMidigt att ha med i gym/handväskan =)

2011-06-21 @ 20:43:22
URL: http://inas.se
Postat av: n00bis

Du är så söt tjejen! Tack snälla för länken till min blogg <3

Kramizar

2011-06-22 @ 00:14:18
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0