Fan

Tyckte jag hade varit skitduktig idag med maten och träningen. Sätter mig i soffan med med jordgubbar och en liten klick glass till. Sambon äter godis och utan att tänka mig för börjar jag och äta från godiset? Vad fan höll jag på med? Unnade mig redan en liten klick glass och så tog jag dom där jävla godisarna! Fan. Fick världens jävla ångest så det var bara att ta på sig träningskläderna och ut o gå en jävla rask promenad. Nu känns det lite bättre. Men fy fan vad nojjig jag har blivit.

Jag vill detta så jävla fucking mycket så nu jävlar är det fan slut på detta! TAGGATAGGATAGGA!!!!!

(tvungen och få skriva av mig)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Men va duktig som gick ut och gick ju, bra jobbat, lite godis gör sällan något :)

2011-06-14 @ 07:22:53
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet att det är svårt att inte känna ångest, men du har varut grymt duktig. Försök att tänka att det var lite värt det (för att det var gott), det är ingen idé att älta. Gjort är gjort liksom (det var inte heller några stora mängder) och det är bara fortsätta att kriga på :D Du kommer klara det här!! :)

2011-06-14 @ 13:17:28
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0