Lite piggare

Känner mig lite piggare när jag fick i mig lite hemmagjord pizza. Skjutsade även mamma + karl till något dansställe så fick lite luft med.

Men ska verkligen lyssna på kroppen nu. Ska inte börja träna tidigare som jag brukar göra. Möjligtvis någon lugn promenad men annars ska jag bli frisk ordentligt. Måste bli firsk så jag kan jobba på måndag. Jobbar kväll både måndag och tisdag så det är långa dagar o känner jag mig själv bäst så sover jag länge så skulle iaf inte åkt o tränat innan. Så här ska vilas ordentligt!

Sitter här och klickar hem lite från mmsports. Blir celsius och lite proteinpulver som jag ska ha som mellanmål .Här går vi in fört. höhö!


Kommentarer
Postat av: Annie

SV: Mmm de vart supergott med :D



Alltid kul att beställa hem lite nya saker. Paket är alltid kul, även när man vet vad de innehåller :D

2011-06-26 @ 18:35:05
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0