Måndag

Sitter här och äter frukost. Har städat lite nu på morgonen. Jobbar 12-21.30 idag så ni som är ute och solar kan ju tänka lite på mig!

Kommer ju inte bli någon träning varken idag eller imorgon. Se hur jag känner mig på onsdag. Är bara förkyld nu så kanske ska upp till gymmet och gå lite lungt på löpbandet. Är pigg i kroppen som tur är.


Denna vecka ska jag vara stenhård med maten så detta blev min frukost. Lättfil m. jordgubbar och en grövre musli. Så har förberett det jag ska ha med mig till jobbet för att äta. Dock blir min middag rester från hemmagjorda pizzan men den är gjord på bra ingridienser som tur är.

Jag har förövrigt gjort hemmagjord glass! Den är i frysen nu så ska visa er imorn tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Du jobbade liknande som mig då, är du med på äldreboende? :)

2011-06-27 @ 21:32:30
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: n00bis

Din frukost ser jättegod ut =)

Kramizar

2011-06-28 @ 00:49:48
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0