Riktigt seg

Hemkommen från dagens köttarpass på jobbet. Har ätit ganska lite idag med tyvärr. Men vet ni vad, fick mitt paket från mmsports idag så ska hämta ut det imorgon då affären stängde innan jag slutade. Ska prova på proteinet och se hur det smakar. Hoppas på gott! Kommer nog bli ett kalasbra mellanmål.

Kommer svara på era frågor från frågestunden imorn. (blev dock bara 3 st =() Ska även berätta om mina "mål" med. Men det tar jag imorgon då jag är leeeeeeeedig.




Ni som undrar om glassen så är det enbart frukt/bär som är i glassen som jag har mixat ihop i en mixer. Kalasenkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sida beställde du proteinpulvret från?

2011-06-29 @ 07:55:18
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0