Dagens kost och motion 31/3

Kost:
Frukost: Två små grova bröd m. ost, sallad och gurka
Mellanmål: Naturdiet smoothie
Lunch: Lax, potatis och grönsaker
Middag: Två små grova bröd m. ost, sallad och gurka
Övrigt: Cola, energidryck

Motion: - (jobbat delat pass)

Kommentar: Tycker att jag har ätit bra idag. Inte för stora portioner och i lagom mellanrum mellan måltiderna. Dock kunde det jag ha druckit något mycket bättre men har jobbat sedan klockan 7 imorse så behövde lite koffein. Så blev ingen träning idag med tanke på att jag jobbat hela dagen men blev mycket vardagsmotion ist!

Känner mig mycket bättre idag med så kanske kan ta en lätt runda på gymmet imorgon efter jag har jobbat och veckohandlat.

Kommentarer
Postat av: Weightloss-Warrior

Jag dricker också läsk men kör light. Sure, det är inte det ultimata tillsatser etc men noll kalorier och det är ju det viktigaste för mig.. ;)

2011-04-01 @ 13:49:21
URL: http://weightloss-warrior.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0