Ditt tjocka fetto!

(Nu är det varning för gnälligt inlägg)

Just nu är jag lycklig med allt runt omkring mig men inte med mig själv. Blir så trött på mig själv så ni kan inte ana. Känns som om jag alltid kommer vara ett jävla fetto. Det händer fan inget på vågen känns det som. Min mage är sjukt svullen och det känns som om jag bara moffar, speciellt när det närmar sig helgen. fan!

Vet i fan vad jag ska göra, eller jo, äta bättre och träna som en dåre, men just vägen dit. Jag vill ju verkligen och kan ju, det vet jag ju men vet inte om det är för jag nu har jobbat o gått upp skittidigt och stupat ner i soffan och inte orkat tränat efter det och att när jag är glad och lycklig äter jag! SUCK!

Känner även att jag typ kör med "det blir en ny vecka nästa vecka".

Fanfanfan.

Ge mig tips, råd, peppning eller en stor spark i röven?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror du har motivationen, men eftersom du inte går ner kanske du äter lite knas. För träna gör du ju!

Du funderar inte på att testa någon annan metod än tallriksmodellen?



Stort lycka till!

2011-03-16 @ 22:20:11
URL: http://smalpariktigt.blogg.se/
Postat av: Jannica

Jag känner igen de där :/

Men kan du inte ta träning de dagar du inte jobbar? Och så går du till och från jobbet så kanske du får dig en långpromenad iallafall. Och ta med lunch och mellanmål så kanske du slipper ta något dumt när suget drar igång :)

2011-03-17 @ 07:05:37
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: emsut.



Min pojkvän brukar säga: "det är väl bara att göra det?" Och visst har han en poäng i det? det är ju så. Sätt i gång och gör det. "Bara" är ju ett ord som kan diskuteras men faktum kvartstår: det gäller att sätta igång.



Jag har gått ner en hel del. Jag har opererat bort överskottshud och ändå sitter jag här och har gått UPP i vikt efteråt. Vad fan behöver man för motivation egentligen?



Så nu ska jag göra det. Igen. Hur tråkigt och plågsamt och helveteslikt det än är.



"tips, råd, peppning eller en stor spark i röven?" vet inte vilket av det som det här inlägget blev dock :)



Kram och lycka till och jag är på din sida :)

2011-03-17 @ 09:05:05
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Sandra

Då är vi två.

Och jag hatar när folk säger "det är klart att man hinner träna." Men jag HINNER tamejfan inte! Och att folk kommer och säger såna saker gör att jag bara vill motbevisa också, för de flesta dagarna under veckan så hinner jag inte alls. Jag hinner med promenader med hundarna, men det är ju kroppen van vid så inte fan förbränner den något extra.

Men självklart kan mitt matintag bli mycket bättre.

Så vi kan! Det är bara att fortsätta kämpa! =)

Man måste få ha sina svackor ibland för att inse vad det är man måste ändra på. (Har jag hört iallafall, haha)

PEPP!

Kram!

2011-03-17 @ 09:10:23
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

STOR FET SPARK I RÖVEN!!

man mår sådär ibland, det kanske inte alltid händer något på vågen men du förändras hela tiden!

ge aldrig upp, du är med i mitt ger aldrig upp gäng ffs ;D

2011-03-17 @ 09:19:09
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Elin

Man har ju sina upp och ner dagar. Vissar dagar känns bättre än andra. När man har en dålig dag är det bara göra så gott man kan, men framförallt inte ge upp och tänka: jag kör nästa vecka. Så är det 4 dagar dit liksom..



Jag brukar nästan säga åt mig själv när jag vill ge upp: Är det värt det? Är det värt att trycka i sig allt det här onyttiga, är du verkligen sugen?



Det är svårt, men man får kämpa, hela tiden. Du kommer klara det, du kommer ha dagar som allt känns sämst och dagar då du känner dig nästan oslagbar. Kämpa för dagarna då allt känns bra, för det kommer det göra :) Kram

2011-03-17 @ 10:13:35
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0