Jobbelijobb

Jobbat idag! Skulle bara jobbat till 13 men fick förfrågan och jobba till 16 så det tackade jag inte nej till. Ska även jobba imorgon med. Men snacka om att jag inte är van vid att gå upp så tidigt och sedan jobba så många timmar. Dundertrött nu så avbokade aerobicsen och ska istället gå en promenad i det fina vädret. Men det blir pengar som jag behöver. Älskar att jobba. Hatar att plugga så det är typ over nu. Känner mig lycklig i min tillvaro.

Dock så fick jag huvudvärk så gud in i helvete nu på slutet. Koffeinberoendet tog över mig. Jäkla skit det där är. Försöker att dra ut på det men när jag väl får sådan huvudvärk så står jag inte ut längre. Det suger.


Bild google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0