Onsdag

Var riktigt skönt att få sova ut dessa timmar idag och ska bara ta det lugnt idag och umgås med Josse. Får skippa träningen denna vecka för är fortfarande inte bra. Känner mig helt tung i kroppen och så fort jag rör på mig så är flåset uppe direkt som om jag vägde 500 kg. Men ska iaf jobba delat pass imorgon (7-11.30 + 16.30-21-30) så får knarka ipren och halstabletter. Blir även jobb på fredag med så är glad att jag får jobba så mycket som möjligt!

Så är nog bra att jag får vila från träningen lite och bli frisk =)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Skönt du orkar jobba iallafall, krya på dig söto :)

2011-03-30 @ 17:47:43
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0