Dagens kost och motion 4/5

Kost:
Frukost: 1 banan
Lunch: Köttfärs + grönsaker
Övrigt: vatten, pepsi max, 1 clementin

Motion: Styrketräning av underdelen av kroppen, 80 minuters promenad

Kommentar: Fråga mig inte varför jag ätit så pass lite. Men inte varit hungrig. Kan inte påstå att det är så himla bra, men jag är lite så, antingen vräker jag i mig mat, eller så äter jag typ inget o får dåligt samvete för att ätit en clementin typ. Speciellt när jag tjuvkikat på vågen och den stog på minus så blir jag så.

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

Jag är precis likadan! Sjukt irriterande!§

2011-05-05 @ 07:15:26
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: weightloss-warrior

Nä, ser nog inte tung ut men det är nog för tungt med 25 kg för mycket ungefär. ;P Sen har jag fel skor, får ont av vanliga promenader i vaderna så det gör väldigt mycket. Verkar så otroligt skönt att jogga!

2011-05-05 @ 19:00:12
URL: http://weightloss-warrior.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0