Det som inte dödar, det härdar

Ja, lite så jag känner just nu, skulle behöva stanna upp och andas lite känner jag. Imorn har jag jobbat 6 dagar i rad och är sedan ledig på fredag och jobbar helgen och måndag.

Gick intro på en annan hemtjänst idag och sprang i trappor som bara den. Kan ju inte säga att jag legat på latsidan direkt även fast jag inte hunnit och träna. Har även firat min pappa idag och kom nyss hem och där blev det ju lite gott i gott o äta.

Hoppas att jag har orekn att träna imorgon för vill verkligen!

Nej nu ska jag sova!

(Tack för alla era gulliga/peppeande kommentarer, hinner dick inte kika så mycket på mina inspirationsbloggar men kommer nog ha mer tid imorn kväll)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hoppas du får lite lugn :)

2011-05-12 @ 11:01:11
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0