1 av 50

Kost:
Frukost: Smoothie gjord på banan, frysta jordgubbar och ananas.
Mellanmål: Äpple
Middag: Fläskfilégryta m. potatis och grönsaker

Träning: Styrka för armar, axlar, ben med mycket fokus på sätesmuskeln + 30 minuter powerwalk

Kommentar: Lite mat, men gör inte så mycket just nu känner jag för blev lite som en "ränsning". Trodde inte jag skulle ta mig till gymmet för sprang som en idiot på jobbet och blev kall och frusen men fick lite nergi ändå och gick till gymmet.

Dock så gick det jättebra på konditionen. Körde på en riktigt hög level och sprang en del med. Men på styrkan var det så mycket folk överallt så var okoncentrerad och vågade inte riktigt göra allt för var så mycket "hårda" grabbar vid fria vikterna och kände mig så övergödd och osäker.


Kommentarer
Postat av: Martin

Vilken intressant träningsblogg du har. Vore kul om du la till den med de andra träningsbloggarna på http://styrketraningsprogram.weebly.com/traumlningsbloggar.html. Lycka till med träningen även i fortsättningen!

Postat av: Anonym

Jo jag antar att det gör det men orka med sådana meningslösa besök :P

2011-11-05 @ 22:30:36
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0