Bra jobbat tjockis

Dagen började sämst men slutade ganska bra. Dåligt med sömn nu på sista tiden och har suttit och funderat över mitt självförtroende och hur jag ska ta itu med det. Måste börja fokusera på vad jag är bra på och vad som jag faktiskt kan ha gjort något bra utav.

Saker och ting som är värt att jag börjar tänka på;

- Måste säga att jag är envis, inte för att jag vet om det alltid är bra men jag har lyckats tagit tag i min vikt och tappat en hel del. Det måste ju vara bra på något sätt?

- Jag är ganska omtänksam med tanke på att jag säger ja till allting som folk frågar om.

- Även om mina lår är ganska stora, så är dom faktiskt ganska muskelösa. Vilket jag faktiskt gillar. Svårt och få på bild. Gillar formen på kvinnokroppen och vill gärna ha en sund och kurvig kropp.

- Tydligen så är jag så pass bra på att fotografera att jag ska få ha ett repotage i NT (norrköpings tidningar) med mina bilder och även blivit erbjuden extrajobb där.

- Jag får flera gånger i veckan kommentarer om att jag är inspirerande. Vilket smickrar mig.

Ja det var lite vad det jag kan tycka är bra med mig själv och som jag ska försöka tänka på.
Så bra jobbat, tjockis!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra inlägg! Läs detta så fort du känner dig nere eller trycker ner dig själv, det kommer nog få dig på bättre tankar :)

2011-11-29 @ 19:24:09
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/
Postat av: N I N A -kampen mot kilona

Vilken bra "lista". Det är jätte bra att boosta sig själv genom detta, kanske man kan få ta och göra något likadant? :) det handlar så mycket mer än om bara vikten man har fått bort, man måste jobba på insidan och det är nästan tuffare än utsidan. Fortsätt kämpa, du är en riktig kämpe! Kram!

2011-11-30 @ 07:08:02
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Danielas Lchf-Blogg

Ja där ser du! Du Är bra! Och du är bra på mycket.

Du och jag började samtidigt vår resa och jag har misslyckats men tagit mig upp igen, du däremot har inte vikit en tum och gått ner Massor i vikt! Du är otroligt inspirerande :) Kram

2011-11-30 @ 10:43:06
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0