Erkännande

Jag är död i bloggen, död hemma. nejvars men fy helvete vad jag har tappat ginistan just nu. Har nog inte känt såhär på hur länge som helst. Men kanske har sin förklaring när jag jobbar 110% och sedan "extraknäcker"/hobby fotograferar jag på sidan om mitt vanliga jobb. Jag vill verkligen hinna med min träning som betyder hur mycket som helst för mig men jag vet i fan hur jag ska hinna med det varje dag när jag har så fullt upp just nu. När jag inte hinner med den varje dag så känner jag att jag känner mig totalt värdelös på det jag försöke uppnå, mitt mål.

Inte nog med det så har jag blivit så hemmablind nu med så ser inte ett dugg skillnad på dessa -19 kg. Känner mig lika övergödd och fet fortfarande.

Något jag med har funderat på är att så fort jag ställer krav på mig själv, alltså tex att jag inte får äta vad jag vill, då blir jag som en trottsig 3åring och gör precis tvärt om. Det där med regler och skit funkar inte på mig. Hade inga regler under hela sommaren och titt så bra det gick. Men nu, usch. Ska inte ha några regler utan kör mitt eget race.

Nej nu är jag ledig fre-sön och jag ska bar ta det lugnt, göra vad jag vill, äta vad jag vill och slippa all stress och elände. Jag hoppas att måndag blir en nystartsdag för mig och jag hoppas att jag kan få beta av mitt mål på -20 kg. Jag vet ju att jag kan och jag ska fan klara detta för att sedan kunna fortsätta med nya mål.


Motivation, motivation, MOTIVATION!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart dt e skillnad gujmman!!!

2011-11-11 @ 18:30:13
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: P- smal en dag

Glöm inte bort varför du gör det du gör. Du har gjort ett val om att leva häslosamt! Vi männsikor är dessutom omöjliga på allt vad regler heter. Får man inte så är det det ända man vill!



Kom ihåg att du är helt fantastisk precis som du är och glöm inte bort att "leva livet". För gör man inte det kommer man inte långt. Vikten är bara siffror, medan livet är på riktigt. Låter jätte klyschigt men det är sant!



Hejja dig, vilken kämpe!

2011-11-11 @ 18:39:44
URL: http://smalendag.blogspot.com
Postat av: Tackan

Ännu en blogg att följa! Att göra på sitt eget sätt är alltid bäst. 19 kg skitbra , det syns!

2011-11-11 @ 20:16:07
URL: http://Farhuset.bogg.se/far
Postat av: sugarcoma

Vännen, du är jätteduktig men om du stressar så är det mycket svårare att gå ner i vikt! Då har man hög halt av kortisol och det bromsar.



Ta det lungt i helgen och gör precis vad du känner för. Jag har också bytt stil på mina vägningar. Nu kör jag ingen vägning utan tar 3 kg i taget så det får ta den tid det tar! Det är bättre att ha roligt på vägen för tänk om något händer imorgon med dig? Skulle du hellre vara lite fet och glad än ett olyckligt träningsfreak?



Njut med måtta! Det kan du göra! Förbud gör oftast saker värre. Du kommer ur det här, ha en jättebra helg.. KRAM

2011-11-12 @ 08:00:34
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se
Postat av: Danielas Lchf-blogg

Men Gud du har ju gjort en sjujäkla resa! Det är en enorm skillnad och du är grym! Du och jag började nästan samtidigt med att ändra matvanor och börja röra på oss. Jag gick ner 10 kg fram till april/maj och sen kom sommaren och jag sket i allt. Men se på dig! du har kommit sååå långt! Och du är nu Min inspiration till att fortsätta kämpa! Jag läser din blogg varje dag! Kram/ Daniela

2011-11-13 @ 09:58:25
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken skillnad! "finare" som blond! :)



Ibland tappar man motivationen. Livet kommer i mellan helt enkelt!

2011-11-14 @ 12:33:18
URL: http://tokmamma.wordpress.com
Postat av: Jonna

Stor skillnad! Vilken resa du gjort!

Peppkram!

2011-11-16 @ 19:41:55
URL: http://attblimindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0