Good work

Idag har jag legat i kan jag säga. Började dagen med 90 minuters pormenad. Åkte in till stan för att lägga en blomma på farfars grav eftersom han fyller år idag. Sedan så passade jag på att dra med bror min till hans gym och där blev et lite blandad styrketräning och 10 minuter på trappmaskinen. Benövningarna körde jag 8x3 och la på väldigt tungt. Riktigt jobbigt och kul var det. Lär ha redig träningsvärk imorgon. För det har jag idag från gårdagens träning.

Ätit väldigt dåligt idag och man märker det direkt på mitt humör. Usch på det men nu är jag mätt och glad igen =)

Dock insåg jag hur fet jag är när jag var med min bror på gymmet. Kollade i alla speglar o damn vilken valross jag är! Tur att jag jobbar på det i alla fall.


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta nu gumman .. du e ingen valross!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-02 @ 07:39:41
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: smalendag

du är ju ingen valross!! tänk bara hur mkt du gått ner! :D du är ju asduktig!!

2011-11-02 @ 19:05:03
URL: http://smalendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0