Inte stark alla gånger

Just nu sitter jag här och har ångest upp över öronen. Jag tar på mig för mycket att göra. Blir galen på mig själv.
Jag vill så himla mycket på en gång. Idag fick jag reda på att jag fått ett nytt vik igen. Denna gång på 100%. Jag fotografer vid sidan av. Jag vill träna jämt. Bara för att jag har några jobbdagar inbokade sedan tidigare utöver schemat jag får så ska jag jobba 8 dagar i rad. Veckan innan det var det 10 dagar i rad. Innan det 6 dagar i rad. Mina lediga dagar går åt till allt annat än vila. Idag ringde några och frågade om jag ville fota luciakandidaterna i finspång och även det tog jag på mig. Det är på måndag och nu i efterhand undrar jag varför jag ens tog på mig det. Det kommer och vara med i 3 olika tidingar. Mitt självförtroende säger att bilderna inte alls kommer bli bra.

*Andas*

Inte nog med det så är jag grymt sugen på allt flott och socker som finns i hela världen. Idag tänker jag släppa på alla måsten och äta vad fan jag vill. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och jag har inte bråttom med att bli nöjd med min kropp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0