Lite roligt men störande

Var hos min mamma igår. Hon skulle göra sig av med lite kläder. Bland annat ett par jean som hon fått av mig för 100 år sedan just för att jag inte kunde ha dom längre. Jag tänkte att jag kunde pröva dom och vem kunde ha dom då? Blev riktigt glad. För när jag använde dom förr innan jag gick upp en massa så hade jag en toffs o knäppa dom med, nu är dom stända som vanligt och glappar t.om lite.

Dock är det något jag stör mig på. Jag har så fruktasvärt bred röv o stora lår(ärft från mor). Blir galen, försökte ta några bilder för o se hur jeansen satt bakifrån men ser inte klok ut. Ser ut som en bred ladugårdsdörr.


Kommentarer
Postat av: Tackan

Alltid kul när man kommer i sånt som varit för litet, det blir tydligt då att man gjort en förändring.

Jag blir inspirerad av dig Tack!

2011-11-23 @ 15:51:01
URL: http://farhuset.blogg.se/far/
Postat av: Anna

Jag tycker du är jättefin. Kurvig och vacker! :)

2011-11-24 @ 21:03:16
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Man 2012

Du har en mycket vacker kvinnlig kropp!

Vi män gillar kvinnor med rumpa och din är precis perfekt, inte för stor och inte för liten.

Iofs har jag sällan sett kvinnor med för stor rumpa.

Och en kvinna utan mage är som en säng utan kudde.

Var stolt över din rumpa!

Rumpan är bland det första jag ser hos en kvinna, så det så.

2012-06-02 @ 08:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0