Måndag kväll

Blev en bra dag idag. Ätit bra , frukost blev det 2 grova små bröd med, ost, skinka, gurka och sallad. Till Lunch (som jag iof åt kl 3 på jobbet) så blev det dom hemmagjorda köttbullarna (supergoda), kvarg blandat med avokado och tomat. Till kvällsmål blev det kvarg blandat med funlight och en banan. Nu är jag hungrig igen så sitter och knaprar i mig några vindruvor. Stoppar sötsuget tycker jag.

Bta så var det första gången jag åt kvarg blandat med funlight. Bara hört talas om alla som blandar keso och funlight och fattade inte hur man kunde göra det men prövade idag med icas egna kvar med 0,1 % fett och jordgubbs funlight och fy bubblan så gott det var! Smakade verkligen som youghrt som så många sagt. Detta kommer bli en ny vana hos mig.




= mums!

Kommentarer
Postat av: N I N A - kampen mot kilona

Jag hittade icas egna kvarg här förra veckan och nu äter jag bara den, ingen kesella här inte :) Vad roligt att du gillade det :D

2011-11-15 @ 07:53:55
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: ann

Kvarg är något jag aldrig har ätit och inte ens haft en tanke på att testa. Men jag kanske ska slå till på det när jag börjar äta "normalt" igen, och då spetsa med Fun light.

Tack för tipset, alltid kul att testa något nytt



Kör hårt!!!!

2011-11-15 @ 09:10:54
URL: http://jagilivet.blogspot.com/
Postat av: sugarcoma

ja det är gott! dock är jag jättedålig på att äta kvarg..

2011-11-15 @ 19:14:32
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0