Onsdag

Jobbat 13-21.30. Innan det vart jag intervjuad av Norrköpingstidningen så har inte hunnit träna idag tyvärr. Var riktigt sugen så det kändes segt. Men har knallat som en idiot på jobbet istället.

Imorgon ska jag följa med bror min till gymmet. Ska bli grymt kul. Skoj o träna med killar.

Dagens kost:

1 Äpple
1 Bar
½ färdigrätt pasta bolognese med tomater till (äter aldrig färdigrätter men glömde matlåda)
1 Clementin
½ Mockaruta


Såhär lite har typ de senaste dagarna sett ut oavsätt om jag tränat eller inte. Ja, jag vet att det är på tok för lite men är inte sugen på mat helt enkelt. Ska försöka bättra mig för får blodtrycksfall så fort jag gör minsta rörlse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0