Tack!

Ja, jag säger tack för er som stöttar mig i mina svackor. Jag vet inte varför jag klankar på mig själv när det bara är för min skull jag gör det och ingen annan ska egentligen ha några åsikter. Så tack, stort tack verkligen!

Idag känner jag mig ganska motiverad. Imorgon är det måndag, en ny vecka och jag ska försöka att komma tillbaka till mina vanliga rutiner. Inga krav, inga måsten, bara något där i bakhuvudet som säger att jag ska tänka mig för och säga är det värt det i slutändan? Det är hur jag funkar och bevis på att det även fungerar så nu ska jag tagga. Jobbar kväll 2 dagar i rad och jag tycker det är lättast att äta bra då så blir nog en bra start på veckan.

Kommer förmodligen inte väga mig nu på fredag utan tar nog det veckan efter för att komma igång och hoppas det inte är för mycket plus på vågen.

Nu ska jag komma tillbaka i mina vanliga rutiner, stressa ner några varv och bara tänka att jag gör detta för mig själv, enbart för mig själv och jag vill bli nöjd!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

HEJA DIG!

2011-11-14 @ 09:23:53
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/
Postat av: P- smalendag

Det är det som är det fina med blogg har jag märkt! Man får stöd och fina ord när det är tufft! :)

2011-11-14 @ 19:23:46
URL: http://smalendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0