Tisdag

Idag har det rullat på otroligt bra. Ätit bra på jobbet och här hemma. Tog med mig en protteshake till jobbet och hade som mellanmål och det var precis lagom. Ska börja med det. Smidigt är det med.
Blev 45 minuter powerwalk idag
. Passar på att vara ute i friska luften och gå nu så mycket som möjligt nu innan snön kommer.

Min uppdatering har ju inte varit så bra känner jag. Just nu har jag jobbat de senaste dagarna och jag fick äran att fota Finspångs luciakandidater. Så det pysslade jag med igår kväll och sitter nu och redigerar dom i högsta hugg för dom ska vara inlämnade imorgon. Dom kommer synas i både Norrköpingstidningen och folkbladet så det ska bli kul men samtidigt lite pirrigt. Men har varit duktig som hunnit med lite motion i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Christer

Kommer bilderna på bloggen också eller är det exklusivt för tidningarna?

2011-11-11 @ 09:54:58
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0