Dagens

Det blev styrka för mage/rygg/skuldror och 15 minuter på crossen och 65 minuters promenad ute i friska luften. Kändes som en riktigt bra träning idag. Hoppas på lika bra imorgon. Dock ätit väldigt små portioner men just nu gör det inget för min del. Jag SKA ner. Inte mer med det.

Jag vet precis vad jag behöver minska på. Det som varit de senaste 1½ vecka har innehållit mycket socker, så som smågodis osv. äter nästan aldrig godis annars. Så vet inte vad det har varit med mig men idag känner jag mig taggad som fan. Sambon sitter här bredvid mig och äter godis men jag känner mig bara äcklad. Inte en ända äcklig liten kaloribomb till.

Nej nu måste jag iväg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: nathalie

härligt, du låter riktigt bestämd! det kommer gå toppen! :)

2011-10-11 @ 07:16:18
URL: http://nathalie.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0