Torsdag

Har precis varit och tränat. Riktigt skönt var det. Körde armar/axlar/skuldror och sedan 20 minuter powerwalk. Det är så skönt att jag kan gå bort till det "läskiga" hörnet och känna att det känns helt naturligt. Jag bryr mig inte längre utan kör mitt race. Jag tycker det är förbannat kul att vara där och det är kul att se att jag faktiskt har en del muskler. Jag blir impad av mig själv!

Har en del att fixa med och sedan jobbar jag 14.30-22 idag så fullt upp men jag trivs som fan på det nya jobbet och jag bara längtar att få åka dit.


Kommentarer
Postat av: Savannah - FETTOKRIG

Sjukt hur liten midja du fått.

Så jäkla avundsjuk på ditt jävlaranamma

2011-09-08 @ 14:32:51
URL: http://fettokrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0