New in



Frånvaro, frånvaro, frååååånvaro. Jaja, jag vet. Men senaste tiden har jag mått piss o försökt o bli skapligt bra iaf. Nu såhär ikväll känner jag mig bra så sitter o laddar för morgondagens träningspass. Ska få med min underbara sambo dit med, först gymmet och avsluta med simmning som jag lovat honom. Inte för jag har lust o visa upp min feta kropp men han är ju snäll och följer med så är väl bara och va snäll tillbaka.

Annars då? Jo dessa raringar som jag har på mig på bilden fick jag hem i brevlådan från HM idag. Riktigt sköna, skulle nog kunna ha på mig dom jämt, inget fett som sväller över 100 mil heller! Roligt med lite färg eftersom jag annars har på mig svart, svart och åter svart. Dock ser jag ju inte alls svullen ut eller så, nejnej.

Kommentarer
Postat av: Joline

Vilka fina byxor!!! Och vilka fina kurvor!! Jag har jättestora problem att hitta bra träningsbyxor på grund av mina gropiga lår så jag blir allt lite sotis på dom där!

2012-04-18 @ 21:13:54
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0